Friday, December 7, 2007

挂住周俊杰!!

今日同杰仔chat 一 chat,

距话觉得一个人在泊斯的生活好孤单,居然突然好挂住我地...

距仲话阿伟就要返黎KL啦!!

就甘距更加觉得寂寞!!因为距自己一个返香港...

哈哈,

周俊杰,你都有今日啦!!

移民过黎马来ler... 甘我地就可以陪你咯!

一年时间就快期满啦,系时候返香港面对现实啦!

唔好再为距伤心知唔知!我地永远支持你!

多谢你在那段日子不断支持同鼓励我,我会永远记得你!

怀念我地饮whiskey个晚!记得吗?

你醉了,仲喊到成个花面猫!

最惨系我同伟要应酬你的酒后真言!!

同埋劲好玩的蒙娜丽莎,呢道无人陪我玩...(你知拉winnie唔玩得)

仲记唔记得个首歌? Fantastic 呢?

同埋你那‘精湛’的舞蹈+所谓的beat! 令我在那冬天跟住我地的beat和你’磨檫‘取暖!!

ahaha, 劲搞笑!

挂住你啊,周俊杰!

No comments: