Monday, January 21, 2008

为何他会离开你?

人往往系犯贱的动物,

当无拖拍的时候又话无人追...

当有拖拍的时候又话太多人追;

花多眼乱...!

我~

却系会选择专心功课..

今日tutorial时居然卑tutor赞!

拿左我好多的 cd packaging 去show 拒...

探到拒塌塌掂拉简直!

之后载左班 friends 去 uncle win 道帮榇..

落左场好大好大的雨,

大到我悌唔到路。

惊惊险险甘去左one u lunch..

班 friend 几乎吓亲!!!

我仲无带眼镜添... GOSH

好开心 有你地!!!

sweetie 与我@粉红 >>

No comments: